BAJKAONICA OPET U GRADU!

Datum objave: 05. 10. 2018.

Bogat program povodom okrugle obljetnice projekta koji već petu godinu uspješno provodi NIVEA u suradnji sa Savezom društava „Naša djeca“ Hrvatske

Peta obljetnica projekta „Neka odrastanje bude dječja igra“

Ambasador ovogodišnjeg projekta je poznati glumac Zijah Sokolović koji će u pet osnovnih škola diljem Hrvatske interpretirati pobjedničku priču izabranu na kreativnom natječaju.

Jubilarna peta godina održavanja projekta društvene odgovornosti “Neka odrastanje bude dječja igra” koju tvrtka Beiersdorf Hrvatska uspješno provodi u suradnji sa Savezom društava „Naša djeca“ Hrvatske započinje danas, a uključuje razne programe koji će se  provoditi diljem Hrvatske do sredine prosinca 2018. godine.

Tema ovogodišnjeg projekta, čiji je ambasador poznati glumac Zijah Sokolović, pod nazivom BAJKAONICA ZA PET je pripovijedanje i nadovezuje se na prošlogodišnju, a obogaćena je s još više aktivnosti namijenjenih djeci kako bi se razvijala i učila o svijetu oko sebe.

Projekt BAJKAONICA ZA PET podržavaju i brojna poznata lica iz javnog života poput Doris Pinčić Rogoznice, Ide Prester, Mirne Medaković Stepinac i Luke Bulića, prepoznajući koliko je važno pričati priče djeci od malih nogu kako bi usvajala ključne poruke o životu i svijetu oko sebe, učila te formirala mišljenja.

Počevši s 05. listopadom 2018. godine pokreće se i kreativni natječaj na NIVEA stranici https://www.nivea.hr/nivea-noviteti/bajkaonica. Na natječaju je predstavljena 21 priča nastala na radionicama Bajkaonica u Društvima „Naša djeca“ koje su održali volonteri s djecom nakon provedene edukacije. Zadatak svakog Društva bio je osmisliti novu, slobodnu interpretaciju poznate bajke H. C. Andersena „Ružno pače“, odnosno osmisliti svoju verziju zadanog djela tako da se ne mijenja ono najbitnije – pouka priče.

Svojim glasovima potrošači će u razdoblju od 05. do 26. listopada odlučiti kojih pet novih interpretacija bajke su najbolje, a potom će zaključno s 30. listopadom 2018. godine stručni žiri sastavljen od tri člana – Magdalene Mlinar Blaić, predstavnice tvrtke Beiersdorf Hrvatska, Ksenije Rožman, stručne suradnice Saveza društva „Naša djeca“ Hrvatske i neovisne stručnjakinje prof. Velimire Velički s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabrati pobjedničku priču BAJKAONICE ZA PET.

Glasovati možete na stranicama projekta, i to 5 puta s jednog e-maila u jednom danu, isto kao i prošle godine. Također, napominjemo da glasovi koji su zabilježeni u testnoj fazi su resetirani na 0 kod današnjeg  lansiranja stranice.

Tijekom mjeseca studenog projekt će se nastaviti kroz NIVEA mjesec pripovijedanja u kojem će se održati Bajkaonice u osnovnim školama, knjižnicama i bolnicama diljem Hrvatske.